Back again!

Ja, då var jag tillbaka i bloggvärlden! I fredags åkte våra Sverigeresenärer Martin och Anna hem :-(  Vi har haft en kanonvecka, och hittat på mycket skoj. Tänkte att lite bilder får tala om vad vi pysslat med.


Picknick i solen i Hitchin

En tur till London blev  det naturligtvis:
 
Framför Big Ben    London Eye, som besökarna tog en flygtur i!




Lunch i St James´s Park





Buckingham Palace





Fika på Oxford Street

   
Piccadilly Circus


Lunch i Cambridge

     
Riverpunting i Cambridge


     
Afternoon Tea på Luton Hoo Hotel, en riktig upplevelse!


   
Luton Hoo Hotel med omgivningar

 
Middag på Zizzi, italiensk restaurang i stan

Ha en fortsatt bra söndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Hoppas att allt är bra!

Kram

2009-08-24 @ 20:39:07
URL: http://carolinejohnsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Oj, vad mysigt vi hade det... nu är man tillbaka i danska vardagen och det känns som en evighet sedan semestern i Londons nejder hägrade... Tack för en supervecka, än en gång. Förresten - chokladpulvret med mintsmak var ett riktigt bra köp!! Hur har det gått med skorna? Själv har jag inte lyckats gå ut mina ännu ;) Kram!

2009-09-01 @ 21:05:41
Postat av: Anonym

Oj, vad mysigt vi hade det... nu är man tillbaka i danska vardagen och det känns som en evighet sedan semestern i Londons nejder hägrade... Tack för en supervecka, än en gång. Förresten - chokladpulvret med mintsmak var ett riktigt bra köp!! Hur har det gått med skorna? Själv har jag inte lyckats gå ut mina ännu ;) Kram!

2009-09-01 @ 21:06:33
Postat av: Helen A

Om ni ska ränna på Luton Hoo Hotel varje gång ni får besök kommer ni bli ruinerade :)

Men det är himla mysigt där...

2009-09-24 @ 16:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0