Blogga eller ej?

Det har återigen gått länge sedan jag senast bloggade. Jag velar fram och tillbaka; skall bloggen få liv igen eller skall jag helt enkelt sätta punkt? Får ta och fundera lite. Tycker det är kul att blogga särskilt om man får lite respons men samtidigt tar det både tid och energi, något som i dagsläget inte finns mycket av.


Obestämd...

Träffade några tjejer från mammagruppen idag. Eftersom det idag till skillnad från tidigare dagar bjöd på solsken och varmare temperatur så bestämde vi träff i parken med våra småttingar.
Åh vill ha sommar nu...

Kommentarer
Postat av: Johan

Hej vänner! Jag läser alla dina inlägg och saknar er lite varje gång. Bamsekram till er!

2012-05-11 @ 22:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0